Hármat aludtam a történtekre, hátha megszépülnek a dolgok, vagy a srácok szenzációs teljesítménye elhomályosítja produkciójuk prezentálását, de nem. Nagyon nem. Elmondom, hogy ennek egy kicsit is normális televízióban hogyan kellett volna kinéznie.

16.35 – Jó napot kívánok kedves nézők – mondja a mosolygós és felkészült műsorvezető -, következik a Magyarország-Costa Rica világbajnoki bronzmérkőzés. A stúdióban egykori kiváló futballisták, hiteles szakemberek, akik jól elmondják nekünk, nézőknek, hogy mire számíthatunk.
16.40 – érdekes riportokkal, összeállításokkal színezik a műsort, megmutatják pl. a két csapat útját a kisdöntőig, megszólaltatják, a szüleiket, barátaikat, csapattársaikat, ad abszurdum őket magukat.
16.55 – kapcsolás a helyszínre
16.56- Én is jó napot  kívánok – mondja lelkesen a kairói stadionból közvetítő riporter.
17.00 – elkezdődik a Magyarország-Costa Rica U20-as világbajnoki bronzmérkőzés
17.50 – a stúdióban elemzik az első félidőben történteket, és megbeszélik, hogy miért játszott mindkét csapat olyan óvatosan, majd megmutatják azt a kevés helyzetet
18.30-18.45 – az extázis közeli állapotba kerülő kommentátornak már szinte hangja sincs a sok kihagyott magyar helyzet miatt, és nagyon elkezdi félteni a fiúkat
18.50 -  ugyanő elcsukló hangon  közvetíti a costa ricaiak vezető gólját
19.00 – hangrobbanás . A riporter üvölt, mint a fába szorult féreg a megítélt 11-es miatt, majd még jobban, amikor Koman berúgja
19.05 – jönnek a büntetők. Emberünknek már semmi hangja, jobban izgul, mint mi 10 millióan itthon, sípol, rikácsol, hörög, sír, majd elalél.
19.06- a pálya szélén dolgozó kollégája gyorsan kapcsol, átveszi a szót, ő is nagyon boldog, majd jönnek a hősök szépen sorban, és elmondják, hogy nyertek világbajnoki érmet Magyarországnak 55 év után.
19.20 – a budapesti stúdió visszaveszi a szót, örülnek, nagyon, kicsit szakértenek, megint örülnek, és elmondják, hogy új időszámítás kezdődött.

Na ehhez képest a következő történt.
S.Á/Z köszönt, E.V is. Utóbbi 100/60-as vérnyomással leközvetítette az első félidőt – természetesen nem a helyszínről, hanem egy budapesti stúdióból. A félidőben Kiss Gabi tájékozatott minket a regionális hírekről, majd következett a második félidő. Amikor jöttek futószalagon a magyar helyzetek, mintha egyszer megemeltre volna baritonját a riporter, de gyorsan visszazökkent. 0-1-nél kicsit sopánkodott, 1-1-nél kicsit örült. A 11-esekre tartogatott még egy-két ajjajt, jujjdejót, és a vérnyomása elérte a szinte hihetetlennek tűnő 110/70-et is. A végén, mintha nekrológot olvasna, mondta, hogy ez nagyon szép volt, majd közölte, hogy riport most nem lesz, de aztán mégis lett. Egy jókedvű ember csinálta, aki állítólag az MLSZ alkalmazottja. Ezt követően újra ránk mosolygott S. Á/Z, aszonta, hogy nézzük meg még egyszer az  izgalmakat, majd, amikor megnéztük, azzal a frappáns fordulattal búcsúzott egy örömmámorban úszó országtól, hogy „Mit lehet ehhez hozzátenni?”

Szerintem például azt az egy szót, ami az Egyesült Államokban megjelent a televíziók képernyőjén közvetlenül JFK meggyilkolása után.
SHAME, vagyis SZÉGYEN.
 

Szerző: Fikamaki  2009.10.19. 20:05 78 komment

Címkék: sport televízió riporter követítés tabdarúgás

A bejegyzés trackback címe:

https://fikamaki.blog.hu/api/trackback/id/tr561454959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

groovejet 2009.10.19. 21:26:56

baszasd meg magad léderer ákossal, osztan neked is jó lesz!

_dave_ (törölt) 2009.10.19. 21:28:21

a Magyarországot nagy M-mel írják. javítsd ki légyszi, baromira irritál.

mbazs 2009.10.19. 21:33:51

Most mit pattogsz?

Az nem hír, ha valami sikerül! Itt csak akkor lehet csámcsogni valamin, jó hosszan, ha el van baszva! Ha sikerül? Az csak véletlen lehet! A Hold együttállt a Marssal meg a Szíriusszal a Lófej-köd konstellációjában, azért sikerült, de ezen nincs mit sírni, mert a siker az siker.

Ha el van baszva, az a hír!

mizie 2009.10.19. 21:33:58

Akkor mégegyszer: az MTV nem azért van, hogy nézze bárki is, hanem azért hogy az ismerősök ismerőseit felvegyék valahova.

Tudnám, hogy minek ehhez csatornát fenntartani meg "műsort" "szolgáltatni"...

Egyszerűbb lenne ha minden éhes száj be lenne tömve de nem kéne napról napra azt nézni, hogy milyen hülyeségekre költik el.

Vegyenek belőle fagyit meg BMW-t, azt legalább nem kell nézni.

RobinGood 2009.10.19. 21:37:59

Amúgy meg azt az apróságot ne felejtsük el, bár tényleg apróság, hogy Egri Viktornak fogalma sem volt róla, hogy nem hosszabbítás lesz hanem egyből tizenegyesek. Akkor esett le neki, amikor az elsőhöz odaálltak. Na ez az ami igazán szégyenteljessé teszi a sztorit.

The Paramour 2009.10.19. 21:39:04

Én a meccseket az Eurosporton néztem. Nem kellett azt a kretén Egri Viktor hallgatnom és leadták a Himnuszt, mivel a drága MTV még erre se volt képes...

RobinGood 2009.10.19. 21:40:39

@The Paramour: mondjuk sajnos az eurosport sem jobb, de én is inkább azt néztem, mert EV egyszerűen nem való erre a melóra

szbszig 2009.10.19. 21:42:48

A helyszíni közvetítéssel maximálisan egyetértek. Meg a normális stúdióműsoros körítéssel is meghívott szakértőkkel, interjúkkal, kisfilmekkel.

De például amit a kommentátorról leírtál, az alapján tulajdonképpen a Léderert kellett volna meghívni, az képes sakál módjára végigüvölteni még a kezdőkörben való békés passzolgatást is, és ez a stílusú közvetítés nekem még egy világbajnoki bronzmeccsről sem hiányzott.

==T== 2009.10.19. 21:44:03

Egri Viktor egy ***. Már a 2002-es vb-n is az volt. Nem tudom mi a túróért engedik közvetíteni...

The Paramour 2009.10.19. 21:45:13

@RobinGood: Nála már csak a sportklub válogatott brigádja rosszabb. EV hangján rendszerint valami mélységes kivagyiságot érzek, amellett, hogy próbál humorizálni, ami nagyon nagyon nem jön össze neki.

FeroxX 2009.10.19. 21:47:39

még el se olvastam a cikket, de sztem az a kommentátor aki az olasz-magyart közvetítette az zsír volt, reál meccseket is anno ő közvetítette Sport1-en, bírom a formát. ő sztme jó vlt !

freddyD 2009.10.19. 21:48:46

Egri Viktor tényleg egy nagyon savanyú egy unszimpatikus alak, de én őszintén szólva már annak is nagyon örültem, hogy láthattam egyáltalán tv-ben a meccset és nem akadozó internet stream-en kell végigszenvedni

lone 2009.10.19. 21:53:04

Egy komoly részletet még ki is hagytál. Mikor vége volt a rendes játékidőnek, E.V. csodálkozva konstatálta, hogy hogyhogy 11-esek jönnek és nem hosszabbítás?? Magyarán még a versenykiírást sem ismerte! A közvetítés valóban gyalázatos volt, bárki jobb lett volna...

Neolith 2009.10.19. 22:07:33

Eurosporton kellett volna nézned, én is azt hiszem a csehek elleni meccset az M2-n kezdtem nézni átkapcsolok az EuroSportra és fényévekkel jobb. Igazán ami feltűnt az tényleg a beleélés, főleg mivel én lerágtam kb mind a 10 (20) körmöm ezért elvártam h valaki velem izguljon. Ellenben ha nincs eurosportod akkor hát ez van :/

DeSouza · http://parhuzamosdimenzio.blog.hu 2009.10.19. 22:13:46

Az Eurosporton néztem, ott az volt furcsa, hogy az utolsó 11-es előtt nem mondták, hogy ezzel el is dőlhet. Persze tudtam, de hiányzott az a nagy izgalom a közvetítésből.

Shopping 2009.10.19. 22:14:56

Egri Viktor egy robot, idegszálak nélkül.(állatian idegesítő a fapofája)
De valóban, miért várnánk többet egy köz TV-től?

A Knézy szintén egy NULLA, az apja nevéből él.
Szakmailag zéró, még a magyar játékosokat sem ismeri fel a közvetítés alatt,
(a szám sem segít neki a hátukon...)

nézi kenő 2009.10.19. 22:15:01

egyetértek az előző véleményekkel. Szerintem itt (id.) Knézy J.óta senkinek nem sikerült olyan eufóriában közvetítenie focit, ami pl. egy ilyen meccshez illett volna. EV a jelen kor Vitrayja.

statez 2009.10.19. 22:15:16

Szerintem meg rendben volt ez így, felesleges ezt az eredményt feltupírozni, mert ha kiderül, ahogy már jó néhányszor kiderült a magyar foci esetében, hogy csak egy kicsúszott eredmény, akkor kisebbek lesznek az elvárások, és kisebb lesz a pofára esés. Egyébként pedig már így is túl van spilázva a dolog. Még csak arról sincs szó, mint köztudott, hogy ez egy valódi U20-as világbajnokság lett volna, a legjobbak ugyanis nem voltak itt...

Aketo 2009.10.19. 22:23:37

Szerintem teljesen igazad van, de ami igazán irritáló volt, az a Ghána elleni meccs, ahol a kommentátor, akinek sajnos nem tudom a nevét, végig az ellenfélnek drukkolt és körmondatokban méltatta, hogy milyen tehetségesek ezek a ghánai fiúk. Az egész MTV hihetetlenül szánalmas és ez szerintem egy hihetetlenül nagy siker, mert végre valakikről, aki magyar, nem csak a Nemzeti Sport meg az index.hu címoldalán olvashattunk...

Yossarian11 2009.10.19. 22:27:54

nna, úgy tűnik elkezdődőtt.
az U20 bronzot nyert !Costa Rica! ellen tizeneggyesekkel, egy egyébbként eléggé alacsony színvonalú gyerektornán, és akkor mostmár essünk hasra ettől a világrengető eredménytől. talán élő egyenes adásban kellett volna leszopnia magát E.V.-nek a gyönyörtől, (aki egyébbként szerintem is egy ostoba barom) és azóta az egész országnak félájultan kellene rebegnie az aranylábú fiúk neveit, imába foglalni, hatalmas kőobeliszkeket emelni.
édes istenem.
erre az egészre már másnap nem emlékezett senki a világon, csak mi vagyunk elájulva a nagy semmitől. ezekből a fiúkból ugyanúgy nem lesz lótúró se, mint ahogy az eddig nagy tehetségeknek kikálátott fenoménjeinkből sem.

bretman 2009.10.19. 22:30:42

Arról nem tehet Egri Viktor, hogy Budapestről közvetített, de hogy irritálóan felkészületlen volt, arról igen. A Ghána elleni elődöntőn például hosszasan elmélkedett azon, hogy a ghánaiaknál hét játékosnak van sárga lapja, ha még egyet kapnak, nem játszhatnak a döntőn vagy a bronzmeccsen. Miközben unalomig ismételték mindenhol, hogy az elődöntő előtt eltörölték a sárgalapokat.
A bronzmeccset én az Eurosporton néztem, pedig vendégségben voltam, ahol csak angol Eurosport van. Ott a 60. perc tájékán elmondták, hogy nem lesz hosszabbítás, ha döntetlen marad, 11-eseket rúgnak (nyilván azért, hogy ne csússzon a döntő). Gondoltuk a 11-eseket már magyarul nézzük, átkapcsoltunk az m1-re ünnepelni(valahogy éreztük, hogy a Costa Rica-iak fáradtabbak és idegesebbek és bíztunk Gulácsiban is). És ekkor Egri Viktor hosszasan beszélt a hosszabbításról. Amikor a Costa Rica-i kapitány elkezdte írni a papírra, hogy kik rúgják a 11-eseket, akkor azt mondta, vázolja a taktikát. És még akkor sem kapott észbe, amikor a játékosok már összekapaszkodva álltak. Csak, amikor a kapusok elindultak ugyanabba a kapuba. Egészen hátborzongató volt...

nadivereb 2009.10.19. 22:32:43

@Shopping : Igazad van, Egri Viktortól minumum transzba süllyedek, amennyiben nem érdekel annyira a meccs, hogy haverokkal nézzem, mert akkor nem hallom a közvetítést.
DE.
Ezerszer inkább hallgassam őt, mint Horti Gábort, a maga részegparasztos-összevisszacsujogatós-félpályánál labdaátvételkor örömujjongós idegbeteg stílusával. Komolyan, ha Horti egy meccsének végighallgatása és aközött kellene választanom, hogy EgriVitya legyen a vőfély az esküvőmön, habozás nélkül utóbbit választanám. Max. elalszik a násznép.

toolate 2009.10.19. 22:34:27

1, Egri Viktor szarul közvetít. Én se csípem. De arról ami vele történt kurvára nem ő tehet. (hosszabítás nem lesz, ez a kinti csapat részére is csak a meccs előtt derült ki.). Ráadásul egy monitor elől leközvetíteni egy focieseményt nem túl szerencsés.

2, a leírásodban a tájming nem jó. 17.00-17.45. első félidő; 18.00-18.45 második félidő. Lófaszt 18.50. meg 19.00.

3. amit EV lelkesedéséről írtál egyszerűen nem igaz. A végén remegett a hangja, izgult, a NK által 90. percben kiharcolt 11-nél és utána meg pláne. Az más kérdés, hogy nem tudta kifejezni Hajdu B. Pistisen.

Értékeli mindenki, h posztot akarsz írni, de néha a kevesebb több. Mert ez a poszt részben igénytelen szar volt. Nagyjából olyan minőségben mint a királyi tévé U20-as közvetítései.

erdosjozsi 2009.10.19. 22:40:41

Az MTV tényleg szánalmas volt. Régen k... ja kommentárokkal dolgoztak, ma a lehető legrosszabbak vannak ott. Én is inkább EuroSportot néztem a vb első minket érintő meccsétől, amikor a Somos fiú a sz@rba gyalázta a -valljuk be őszintén- tényleg szerencsétlenkedő fiúkat (Honduras ellen).

De Somos az Olimpián is sokszor felb@szt@ az agyam...

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.10.19. 22:40:43

milyen jó, hogy az es is adta a meccseket. nem kellett lenémítva néznem a meccset. egriviktor-allergiám van évek óta.

bretman 2009.10.19. 22:46:06

@Yossarian11:

Mond neked valamit az a szó, hogy Aranygeneráció? Az 1991-es U20-as VB győzteseit hívták így hazájukban. Néhány név: Luis Figo, Rui Costa, Joao Pinto, Fernando Couto. A torna Portugáliában volt, a döntőt 127 ezren nézték meg a Benfica-stadionban, az 1950-es felnőtt VB-döntője óta nem voltak ennyien FIFA-meccsen. A döntőben Brazíliát verték tizenegyesekkel, ott például Roberto Carlos játszott.
1997-ben meg Argentína győzött. Juan Roman Riquelme, Esteban Cambiasso, Pablo Aimar játszott ott. Belőlük se lett semmi...
A 2005-ös torna aranylabdása és gólkirálya valami Lionel Messi lett, ezüstlabdása John Obi-Mikel, az ezüstcipős Fernando Llorente.
Szóval ez tényleg csak alacsony színvonalú gyerektorna.

1bambi 2009.10.19. 22:46:18

Azért, hogy a Eurosport se maradjon ki: az egyik bronzmeccsről készült összefoglalójukban a kommentár összekeverte az ellenfél focistáinak a nevét, pl. szerinte Costa Rica kapusa Estrada volt, ez legalább 10-szer hangzott el. Azt is mondta, hogy Gulácsi 4 tizenegyest fogott ki. Kicsit elgondolkodtam, hogy ezek szerint van olyan, aki egyáltalán nem látta a meccset, nem is olvasott róla, nem is mesélték neki, de ez a szakmája.

1bambi 2009.10.19. 22:57:02

Ezúton kérem az MTV sportriportereit (pl. Somos Á.), hogy ne kínozzanak rendszeresen a spanyol nevekkel: : pl. nem Miguel a kiejtés, hanem "Migel", nem Hernandez, hanem "Ernández", stb. A legalapvetőbb kiejtési szabályoknak azért nézzenek utána, vagy szóljon az egyik a másiknak, hogy rosszul ejti, ha már az illetőnek botfüle van, illetve ennyire tájékozatlan sportriporter létére. Köszönöm!

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.10.19. 22:57:28

@lone: azon én is jót röhögtem- szerencsétlen egy banda ez az mtv. az pedig, hogy ennyi pénzért csinálják mindezt (ráadásul a mi pénzünkön), az vérlázító

arany_ember 2009.10.19. 23:02:01

Off topik, de az olvasóközönségnek érdekes lehet:
olvasom, hogy lehet, hogy nem az MTV fogja közvetíteni a foci vb-t...
Ne felejtsük el, hogy ma Mo.-on a királyi tv az egyetlen, ahol HD minőségben lehet nézni a műsort. Ha átkerül valami kertévére, akkor az a szégyen lesz, hogy 2010-ben Magyarországon nem lehet a vb-t HD minőségben nézni. És azt gondolom, hogy ez szégyen. Letöltöttem az egyik torrent oldalról a Liverpool-Loki meccset HD-ban, egyszer próbáljátok ki, fantasztikus.
Fociszerető barátaim, figyeljünk oda, az adófizetők pénzéből milliárdokat költöttek a digitális tvzésre, frankón nézhetünk rajta ATV/Hírtévét. Fasza.
OFF

A cikkel egyetértek, langyi volt nagyon a közvetítés. De ez olyan, mint egy csomó minden ebben az országban (ld egészségügyi dolgozók hozzáállása), nem minden a pénzen múlik...

nadivereb 2009.10.19. 23:02:31

@1bambi: Na ez nem csak az mtv riportereire áll. A rosszemlékű 2006-os vb-n Léderer Ákos Angola meccseit végig miguelezte meg mendonkázta, mert nem vette észre, hogy Mendonça nem egyelő Mendonca. Isszonyatos idegesítő volt, csak azért drukkoltam Angola ellen, hogy ne kelljen ezt még egyszer végighallgatni.

1bambi 2009.10.19. 23:09:49

@nadivereb: :DD Igen, emlékszem én is. Akko még meghallgattam, ma már csak a (rossz)emlékét őrzöm. Léderer Ákosnál már csak a távirányítón lévő némító gomb segít. Egyszerűen alulmúlhatatlan. Ráadásul egyáltalán nem foglalkoztatja, hogy mi történik a pályán, teljesen másról beszél órákat. Hamarabb tudom meg, hogy a meccsre milyen színű ruhát vett fel a cserekapus kislánya, mint azt, hogy éppen kinél van a labda, vagy ki kapott piros lapot.

Megmond Alak 2009.10.19. 23:11:58

Ne bántsuk szegény MTV-s fiúkat!
Majd csak belejönnek egyszer!
Szánalmas. A mi pénzünkből. LOL

bretman 2009.10.19. 23:12:29

@arany_ember:

A közvetítési jogok az MTV-nél vannak. Vagyis csak rajtuk múlik. Egyébként szerintem csak fenyegetőznek, nem fogják továbbadni a közvetítési jogot.

erdosjozsi 2009.10.19. 23:15:31

@Yossarian11:

Sokan "összetennék a két kezüket", ha a nagycsapat nemhogy bronzéremért játszana, de legalább a pótselejtező közelébe eljutna.

1bambi 2009.10.19. 23:19:19

Én pl. nagyon sok időt adtam a fiúknak, hogy belehallgassanak más sportközvetítésekbe is, és talán feltünjön nekik, hogy más nem így mondja ezeket a neveket, vagy hogy Egri Viktor kijárhassa az össze létező képességfejlesztő tréninget, hogy végre egyszer bármilyen örömöt is ki tudjon fejezni. Egy dolognak azért én is örülök: úgy tűnik, hogy E.V. már egy kicsit visszavett a favicceiből.

nadivereb 2009.10.19. 23:20:35

@erdosjozsi: Nem érdemes vele foglalkozni, csak az a célja, hogy felidegeld magad.

last minute 2009.10.19. 23:34:25

@DeSouza: Bocsi, de mondták, én is itt néztem és így emlékszem.
Eleve ide kapcsoltam nem az M1-re.
És mennyivel jobban jártam.

last minute 2009.10.19. 23:40:44

Rövid időre kíváncsiságból átkapcsoltam az M1-re, és arra kaptam fel a fejem, hogy E.V. a hosszabbításra gyúr miközben az a VB. kiírás miatt kizárt volt.
Lehet hogy jól fizetett volna az M1 a túlóráért, azért akarta annyira. :)))

demizson bobby 2009.10.19. 23:44:33

@bretman: a srácok nagy része az bohócligában sem kezdő. Messi pedig akkor már a Barca játékosa volt, Llorente mag tán a Bilbaonál edzegetett. A portugálok sem pakson ültek a padon.
Akkor ez most hogy?

nadivereb 2009.10.19. 23:50:13

@demizson bobby: Llorente a Bilbaónál edzegetett. Gulácsi a Liverpoolnál edz, Németh az AEK Athénban négy meccsen két gólall és egy gólpasszal áll, első hetében megválasztották a forduló emberének.
Messihez mérni meg értelmetlen, mert nagyjából a komplett világ alulmaradna vele szemben.

drukkker 2009.10.20. 00:03:11

@bretman: Ez nem gyerektorna, ez utánpótlás fesztivál. Nagyo tudom sajnáűlni azokat akik képtelenek felszabadult örömmel konstatálni, hogy ebben a magyar lapbdarugásnak nevezett posványban felcsillana a fény, mely valóban utat mutathat.
Megérik a sok éves munka eredménye. Ezek a srácok Várstózegi Gábor magán alapítványában, a világ legjobb módzserével és benti élettel, sajátították el a foci alapjait, és lettek idővel haladók. Ezekben a srácokban benne van 11 - 22 év munkája, és abban a korban vannak amikor ennek elő kell jönnie, kinél azonnal, kinél kicsit később, de jelentkezik a tudás, és a szorgalom.
Már megjelentek a szokásos lefikázások, ezek még gyerekek, nem bírják a 90 percet, nincs meccsrutin, meg különben is az ellenfelek is ugyanezekkel a dolgokkal bajlódnak. Vagyia a világranglistán besorolt 50. hely ahol a nagy vállogatott tanyázik, nem predesztinálta ezeket a srácokat VB. 3. helyre. De csak a jóakarók voltak szkeptikusok, a Srácok tudták, ők partiban lesznek mindenkive, mert annyit játszottak együt, hogy ismerik a küzdeni tudását a másiknak. Ez az igazi egy mindenkiért, mindenki egyért.
Csapat sport arról szól, hogy meg kell halni a pályán ha hibázik a másik, mert ő fog megpusztulni ha én fogok hibázni. Az ilyen sprotot űzö emberek túlnyomoan a jól szocializáltak életét fogja élni, ők szeretik az embereket. A társadalomnak is lenne mit tanulnia ezen a téren.
Az én fiaial koromban az átkos rendszerben kötelező volt sportolni, öregnek, fiatalnak. Mindezt a testmozgásért, megaztán a közösen töltött órák vidámsággal,teltek. sportolással,átszocializált sok mindenkit.Jobb lett az életminőség.
Ezek magyar focisták, óriásilehetőséget kaptak, hogy felfedezzék őket, akár az itthoni, akár a nagyvilágban.
Aztán majd jöhet Hegyi Iván és megírhatja lesímpfölő írását, mint szakember, mennyire elkallodnak a tehetségek. Persze ha minden héten így publikál, két dodlog lehet, vagy elmegy a kedve a játékosnak és abbahagyja, vagy ha valaki okosabb Hehyinél, nem figyel od mikt ír, ráadásul, sértően pikkirt módon, Holott tudom, hogy egy egyeneset sem tud belerúgni a labdába.
A fiaial tehetséget nem ajnározni, de segíteni kell, még az újságíróknak is.

El Argentino 2009.10.20. 00:03:58

Nem igazán értem, mi szükség arra, hogy végigüvöltse a kommentátor a meccset. A gólnál oké, de 11 párbaj elég idegölő, nemhogy még egy pali kiabálását hallgassuk. Ez egyén függő ahogy látom.
Az U20 eredményéből nehéz messzemenő következtetéseket levonni. Lehet, hogy lesz egy jó csapatunk, de nagyobb az esély rá, hogy maradunk ahol vagyunk, bizony mások is fejlődnek és vannak tehetséges fiataljaik. Lehetne írni neveket, akik kint sem voltak más nemzetekből, mert a csapataik nem engedték el őket. Megint úgy tűnik álmokba kapaszkodunk, egy generációváltás még nem oldja meg a futball gondjainkat.

1bambi 2009.10.20. 00:11:27

A fiúkban benne van a lehetőség, és egyáltalán nem tűnnek olyannak, akik csak úgy feladnák az álmaikat. Miért kellene leírni őket?? Még 20 évesek sincsenek! A következő évek úgyis eldöntik majd a kérdést. A múltkor hallottam egy mondást a tévében, valami ilyesmi volt: aki nem célozza meg a lehetetlent, az a lehetségeset sem éri el. Hajrá fiúk!

korlat 2009.10.20. 00:17:20

a kommenteket nem olvasom végig, sorry.
viszont kurvára igazad van. gyász ami itt van. gyász...

1bambi 2009.10.20. 00:19:06

@El Argentino: Nem messzemenő következtetések kellenek, hanem támogatás mindenki részéről. Jelen helyzetben ez a minimum.
Generációváltással, szemléletváltással, új lehetőségekkel kezdődnek a pozitív változások.

sofalwy 2009.10.20. 00:53:54

Igazán nem illik zavarni az mtv jelenlegi vezetéseként saját munkaviszonyát átmenteni próbáló senkiket azzal, hogy műsort, meg minőséget követelünk rajtuk. Mit nekik U20 harmadik helye? Nekik a zsebükön jár az eszük, meg azon, hogy az ő szellemi toprongyukat alulmúló mégsenkibbek kerüljenek csak a műsorkészítő pozíciókba, mert azok nem lesznek veszélyesek sz ő silányságukra. Ebbe a körbe tartozik Schulek Csaba is, aki a szellemileg még gyérebb dnatv-től szédült le az mtv sportfőszerkesztői székébe. Egyszer már valakinek meg kellene tőle kérdezni, hogy a pekingi olimpiára kivitt műszaki és műsorkészítő munkatársak munkabérének hátramaradt tetemes részét mikor varázsolja elő a zsebéből. Ilyen senkiházi pitiáner tolvajoktól hogyan várhatnánk kultúrát, sportélményt, közvetíteni tudást. Nincs rá idejük. Nekik a státuszuk megőrzése a feladat, nem a nézőkkel való bajlódás. Azok csak vágják a fejszét otthon a tv-be, amikor dühöngenek a silány közvetítésen. Az mtv vezetőinek nem fog fájni az a csapás. Sajnos.

sofalwy 2009.10.20. 01:05:51

Az a szomorú, hogy az itt kommentezők nagy részét is a bosszantó kommentátor feletti düh készteti írásra, ezzel is rontva azt a jogos ünneplést, amit a még el nem rontott fiatal focistáink megérdemelnek. Csak azért aggódik az ember, mert bele kell gondolni, hogy az mlsz-t is olyanok vezetik, akik akár az mtv vezetők, csak a maguk bugijával vannak lekötve - meg esetleg a fradi lenyomásával. Nekik a fociban is csak a pénz érdekes. Ezt kisteleki konkrétan le is nyilatkozta, amikor a fradit pénzügyek miatt kinyomta az első osztályból - neki a pályán elért eredmény nem számít! Ne feledjük, hogy kistelekinek köszönhetően nem látjuk a hazai meccseket, csak akkor, ha egy csókos zsebtévéjében fizetünk elő. Na gondolom ebből az üzletből neki is jutott egy kis szendvics a forró kézszorítás mellé. Csak hát ki fogja összetartani ezt a csapatot, meg gondozni, meg bővíteni a keretet ilyen közegben???...

fabot 2009.10.20. 01:06:23

Abszolút egyetértek, nyomtasd ki és küldd el a TeleSport szerkesztőségébe.

Emailt nem olvasnak, mert ott elektronikus posta néven ismerik ezt a szolgáltatást, és félnek, nehogy megrázza őket az elektronikus (áram).

Veér Farkas 2009.10.20. 04:07:18

@nézi kenő:
Knézy nagyon szar riporter volt, ha életében rengeteget szidtuk, ne istenítsük már csak azért, mert meghalt (a belga-holland EB-n szerintem mindenki elmondott egy hálaimát, hogy 2 hét után elment a picsába valami úszóeseményt közvetíteni).
A fiához képest persze isten volt.
De pl. Vitrayhoz képest közepes tehetségű ipari tanuló.

Veér Farkas 2009.10.20. 04:08:23

@nézi kenő:
Knézy nagyon szar riporter volt, ha életében rengeteget szidtuk, ne istenítsük már csak azért, mert meghalt (a belga-holland EB-n szerintem mindenki elmondott egy hálaimát, hogy 2 hét után elment a picsába valami úszóeseményt közvetíteni).
A fiához képest persze isten volt.
De pl. Vitrayhoz képest közepes tehetségű ipari tanuló.

Veér Farkas 2009.10.20. 04:13:07

@Yossarian11:

Nem. Az ostoba barom az te vagy.

Veér Farkas 2009.10.20. 04:13:12

@Yossarian11:

Nem. Az ostoba barom az te vagy.

Veér Farkas 2009.10.20. 04:22:43

@Yossarian11:

Nem. Az ostoba barom az te vagy.

@nadivereb:

Hát részemről meg inkább Horti Gábor, mint Egri Viktor. Horti legalább szórakoztató a hülyeségeivel, a focihoz meg egyiknek sincs semmi köze.

@toolate:
Érdekes, mert az Eurosportos csávó, aki szintén egy stúdióból közvetít, az meg tudta. Meg kellett volna nézni a versenykiírást. Ennyi.

@nézi kenő:
Knézy nagyon szar riporter volt, ha életében rengeteget szidtuk, ne istenítsük már csak azért, mert meghalt (a belga-holland EB-n szerintem mindenki elmondott egy hálaimát, hogy 2 hét után elment a picsába valami úszóeseményt közvetíteni).
A fiához képest persze isten volt.
De pl. Vitrayhoz képest közepes tehetségű ipari tanuló.

Veér Farkas 2009.10.20. 04:23:33

@Yossarian11:

Nem. Az ostoba barom az te vagy.

@nadivereb:

Hát részemről meg inkább Horti Gábor, mint Egri Viktor. Horti legalább szórakoztató a hülyeségeivel, a focihoz meg egyiknek sincs semmi köze.

@toolate:
Érdekes, mert az Eurosportos csávó, aki szintén egy stúdióból közvetít, az meg tudta. Meg kellett volna nézni a versenykiírást. Ennyi.

@nézi kenő:
Knézy nagyon szar riporter volt, ha életében rengeteget szidtuk, ne istenítsük már csak azért, mert meghalt (a belga-holland EB-n szerintem mindenki elmondott egy hálaimát, hogy 2 hét után elment a picsába valami úszóeseményt közvetíteni).
A fiához képest persze isten volt.
De pl. Vitrayhoz képest közepes tehetségű ipari tanuló.

Veér Farkas 2009.10.20. 04:23:36

@Yossarian11:

Nem. Az ostoba barom az te vagy.

@nadivereb:

Hát részemről meg inkább Horti Gábor, mint Egri Viktor. Horti legalább szórakoztató a hülyeségeivel, a focihoz meg egyiknek sincs semmi köze.

@toolate:
Érdekes, mert az Eurosportos csávó, aki szintén egy stúdióból közvetít, az meg tudta. Meg kellett volna nézni a versenykiírást. Ennyi.

@nézi kenő:
Knézy nagyon szar riporter volt, ha életében rengeteget szidtuk, ne istenítsük már csak azért, mert meghalt (a belga-holland EB-n szerintem mindenki elmondott egy hálaimát, hogy 2 hét után elment a picsába valami úszóeseményt közvetíteni).
A fiához képest persze isten volt.
De pl. Vitrayhoz képest közepes tehetségű ipari tanuló.

Veér Farkas 2009.10.20. 04:24:42

@Yossarian11:

Nem. Az ostoba barom az te vagy.

@nadivereb:

Hát részemről meg inkább Horti Gábor, mint Egri Viktor. Horti legalább szórakoztató a hülyeségeivel, a focihoz meg egyiknek sincs semmi köze.

@toolate:
Érdekes, mert az Eurosportos csávó, aki szintén egy stúdióból közvetít, az meg tudta. Meg kellett volna nézni a versenykiírást. Ennyi.

@nézi kenő:
Knézy nagyon szar riporter volt, ha életében rengeteget szidtuk, ne istenítsük már csak azért, mert meghalt (a belga-holland EB-n szerintem mindenki elmondott egy hálaimát, hogy 2 hét után elment a picsába valami úszóeseményt közvetíteni).
A fiához képest persze isten volt.
De pl. Vitrayhoz képest közepes tehetségű ipari tanuló.

Mobius 2009.10.20. 05:08:11

Sok igazság van a bejegyzésben.

Kicsit elüt a témától, de ide is illik valamennyire: Mióta kirakták a Napkeltét hogy megnőtt az MTV-t szarozó bejegyzések száma. Érdekes....

Caravallo · http://nimfoman.blog.hu 2009.10.20. 06:47:28

Jelenleg nincs olyan sportriporter, aki megfelelően (a jó már túl nagy elvárás lenne) közvetítse a sporteseményeket.
Egri Viktor egyszerűen csak egy képzetlen amatőr, de ott van Palik, akitől simán kinyílik a bicska a zsebemben.
A Forma1-et azért nem nézem egy ideje, mert a pasi egocentrikussága, önteltsége röhejes megnyilvánulásai nézhetetlenné tették számomra. próbáltam a hangot levenni a tv-ről, de úgy nem az igazi.
Lassan tendencia lesz, hogy aki bekerül egy műsorba riporterként vagy műsorvezetőként, onnantól istenkirálynak képzeli magát, de a szakmai hozzáértése nulla.

belekotty 2009.10.20. 07:26:23

Már el5tem leírták, az emtévé arra való hogy vagy 60 ember felv1e az egymillás fizuját vagy nagyobbat. Nekik nem szenvedélyük a szórakoztatás. :-(

A kommentátor azért annyira nem volt rossz, bár igaz Palik nagyobb izgalommal közvetíti ha Raikönnen a boxban megtörli a homlokát.

belekotty 2009.10.20. 07:28:06

@Caravallo: Ez igaz, Palik ühömjétől a falra másztam. Két alkalomba került a pszichiáterrel hogy hanggal is bírjam nézni.

montipájton 2009.10.20. 07:31:31

@erdosjozsi: A Honduras elleni meccset speciel nem a Somos közvetítette, de ne zavartasd magad, ettől még felb...hatta az agyad. )))

Hogy egy tv itthonról közvetít, arról meg nem a riporterek tehetnek. Vajon ők nem lennének szívesebben a helyszínen?

proletar 2009.10.20. 08:00:54

Nem szeretem Egri Viktort. az un. "humora" irritál. Eurosportot néztem.

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2009.10.20. 08:18:55

engem speciel kicsit sem érdekel a srácok anyukája, tesója, kutyája és macskája, és az sem, hogy mi a "szakmai" véleménye egy rég leszerepelt ex szöv. kapitánynak, vagy az Újpest egykori középhátvédjének a meccsről a szünetben... látszik hogy a post írója is a kereskedlemi tévék fókuszos világában nőtt fel...
abban az egyben igazad van, hogy lelkesedés nem volt a közvetítésben, de például azt elfelejtetted megemlíteni, hogy a legnagyobb szakmai hiba az volt, hogy nem tudta a kommentár hogy tizenegyesek jönnek, és végig a hosszabításról beszélt...

ezek miatt ez az írás egy nagy 2-es alá nálam!

Csé* · http://bogoz.blog.hu 2009.10.20. 08:21:04

Tényleg borzalmas volt a köztv-k közvetítése.
Viszont: azt sem értem ez a poszt hogyan kerül az index főoldalra, de hogy lehet az, hogy a comment:comon is van egy poszt, ami ugyanerről szól és az is ott van? :)))
Ugye ez már automatikusan megy, mindegy mit írnak?

statez 2009.10.20. 08:35:31

A magyar fociközvélemény még mindig képes egyik végletből a másikba esni. Most is ezt teszi, még csak a Debrecen esetéből sem hajlandó levonni semmilyen tanulságot. Ami pedig az MTV fikázását illeti, az most nagyon trendi, csakhogy ha ezek a kereskedelmi tévék az alternatívák, akkor inkább ezerszer az MTV...

vagye1 2009.10.20. 08:35:46

Mitől közvetített volna jól Egri Viktor Bp-ről?
Ugye figyelnie kellett a monitort, neki meg egy egyszerű sporthír bemondásakor is 2 másodpercenként kell a papírjára néznie.
Valaki írta, hogy nem tudhatta itthon, hogy nem lesz hosszabbítás. Ez oké, de amikor a játékosok nem a pályán állnak és valami egészen másra készülnek, talán észrevehette volna.

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2009.10.20. 08:40:57

@vagye1: igazad van! ráadásul én meccs előtt már tudtam, mert internetet böngészgettem, és nem is kellett hozzá messze mennem ...

mindegykivagyok 2009.10.20. 08:51:09

Ennyit lehet elvàrni egy MSZP-s TVcsatornàtol!Nekem ez nem meglepetés!
Ezt màr azért illett volna tudni 12 év utàn tisztelt cikkiro!

Blava 2009.10.20. 08:54:55

Idősebb Knézy "Ez csemege!" Jenő teljesen rendben volt, mondjatok már nekem egy olyan kommentátort aki feleannyira készül fel a meccsek előtt, mint anno ő. Jenőben azt szerettem, h ő volt az az élő műsorfüzet, amit Európa jobb stadionjaiban a mérkőzés előtt a kezedbe adnak, hogy megtudj mindent a csapatokról. Nem tolakodóan, nem ripacskodva, nem személyiségét az előtérbe tolva. A meccs a játékról szólt és nem róla. Persze ebbe a képbe a hiba is belefért, így szerettük.

Az a néhány hozzászóló aki itt az U20-as csapatot leszólja nyilvánvalóan nem ért a focihoz és nem követi ennek a generációnak a fejlődéstörténetét.

Egri vé meg mindig is Hajdú bé akart lenni, ami nyilvánvalóan nem sikerülhetett neki, az egészben az a szomorú, h Hajdú bé is kiégett, elkényelmesedett, mint egy nyugati klubba szerződött magyar sztárocska a kilencvenes évek közepén.

Egyébként meg ne csodálkozzunk ezen az egész történeten, amit a postoló szerintem jól ragadott meg: amilyen a focink, olyan a körítés is. Miért várnánk el élvezhető közvetítéseket, ha 30 éve a magyar foci szóösszetétel a lúzerség szinonímája? Focink mellett fokozatosan zuhant A sportsajtómunkások, tudósítók színvonala is, másképp fogalmazva: nem bukkantak fel igazán eredeti, komoly tehetségek.

Egyébként megragadva az alkalmat, hagy gratuláljak az U20-as világbajnoki bronzérmes magyar válogatottnak, lenyűgőző teljesítményükhöz.

RobinGood 2009.10.20. 08:59:14

@Veér Farkas: Vitray??? Egri Viktor elődje. El lehetett aludni a közvetítésein tízből nyolcszor nem találta el, hogy mi történik, kinél van a labda. És ha már itt sokan emlegetik a spanyol, portugál és egyéb nevek helyes kiejtését, no ez neki sem nagyon ment. Amúgy a nevek helyes kiejtése szerintem szőrszálhasogatás, mert meg kell hallgatni egy angol kommentátort, vagy emlékezzünk arra, hogy Hajdú B. meg Faragó mit kapott azért, mert helyesen ejtették a portugál neveket.
A SportTV van két figura, Horváth az egyik a másiknak nem tudom a nevét. Azok remekül ejtik a spanyol és portugál neveket, csak a dolog többi részében borzasztóak. Többek között miattuk nem nézek spanyol bajnokikat. Én inkább hallgatom a helytelen kiejtésű Méhest vagy Hajdú B-t vagy Faragót.

RobinGood 2009.10.20. 09:00:59

@Blava: Hajdú B., Méhes, Faragó. Az ő felkészültségükkel sosincs baj. Az egyiküknél sem fordulhatott volna elő, hogy nem tudják, hogy nincs hosszabbítás. És végig lelkesebbek lettek volna. Szerencsétlen Faragó még a magyar bajnokikon is tud lelkesedni :-)

RobinGood 2009.10.20. 09:02:48

@vagye1: Az Eurosportos kommentátor is itthonról nyomta mégis tudta, hogy tizenegyesek lesznek. Nem mintha az Eurosportnál lenne jó kommentátor, de ott legalább ezt tudták ezen a meccsen. Mondjuk máskor meg azt sem tudják mit közvetítenek, de ez nem mindig az ő hibájuk.

tutis 2009.10.20. 09:05:39

"A stúdióban egykori kiváló futballisták, hiteles szakemberek, akik jól elmondják nekünk, nézőknek, hogy mire számíthatunk."

Hát ez aztán végképp nem hiányzik! Ne akarjatok már a fociba is bulvárt! Hiteles szakemberek?! Aztán kik?! Jaaaajjj....közhelyek, hülyeségek, ostobaságok, bulvár személyek fröcsögése. Ez a TV-csatornák mai trendje, én ezekre nem vagyok kiváncsi.

Úgy látom itt legtöbben is a bulvárt hiányolják. Figyu: majd én örülök otthon, nem érdekel a riportel meg a szakértőcskék hülyeségei.....kismészöly, urbán, vinceottó, pul, kármi stb.....óóóóó na neee!

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.20. 09:24:29

Jobb, ha nem mond semmit, mint ha baromságokat mondana!

greycup 2009.10.20. 09:36:46

bretman 2009.10.19. 22:46:06
"Mond neked valamit az a szó, hogy Aranygeneráció? Az 1991-es U20-as VB győzteseit hívták így hazájukban. Néhány név: Luis Figo, Rui Costa, Joao Pinto, Fernando Couto."

Ehhez annyit tegyünk hozzá, hogy Couto nem volt ott azon a vbn, de mondjuk Abel Xavier vagy Capucho igen. Aztán az "Aranygeneráció" arról vált híressé, hogy felnőtt tornákon sorra kudarcot vallott... A döntőbeli brazil ellenfél 18-as keretéből pedig kb. 3-4 ember lett felnőtt válogatott később. A többiek mentek a "levesbe". Persze fasza dolog benyögni Roberto Carlost, Elbert vagy Serginhot, ezzel is felértékelni a dolgokat... amit csinálsz kb. a mondanivalódat alátámasztó adatok ügyes kiválogatása. és a többi elhallgatása.

Szóval jó lenne végre leszállni a földre. Az u20-as gárdából a többség majd kihullik, elvész, és ez egyáltalán nem magyar sajátosság.

sofalwy 2009.10.20. 11:21:29

Megdöbbentő tévedés vitray-t pozitív példának hozni. Tőle ered az mtv unalomba futása, ő volt az, aki bevezette azt az elvet, hogy a dolgokat nem kell megmutatni, elég, ha ŐŐŐŐŐŐ beszél róla. Ettől vált ilyen pofázóssá és unalmassá az mtv. Igazából zavarta ŐŐŐŐt, az is, hogy meccsközvetítés közben a focistákat láttuk, és nem ŐŐŐŐŐt. Hogy az mtv ilyen pocsék, abban oroszlánrésze van neki. És még hüppögnünk kellett a napokban, hogy a most éppen a másik oldalhoz dörgölődző rudi-féle társulat kirúgta. Milyen tanácsokat adhatott egy ilyen anti-televíziós???
süti beállítások módosítása