Aki itt él, tudja, hogy a pofátlanságnak nincs határa, úgyhogy bizonyos tekintetben le a kalappal a. biztosító előtt, amelyiknek nem tigris az emblémája.

Az történt, hogy küldtek egy csekket, ugyan fizessek már 200 000 forintot, éves Casco gyanánt. Eddig is nagyjából ennyit csengettem nekik, és már majdnem utaltam is, amikor - már csak a lelkem megnyugtatása végett – bepötyögtem a kocsi adatait a kalkulátorba, amely pillanatokon belül közölte velem, hogy ha most szerződök a nemtigrisessel, az éves díj 1370 000 forint.

Ejha, gondoltam, majd felhívtam nemtigriséknél dolgozó barátomat, aki egyáltalán nem csúcsgóré, elmeséltem neki mindent, kért egy kis időt, majd másnap visszahívott, és aszonta: „Megoldjuk 112-ből.” És tényleg megoldottuk. Másik haverom azt is elmagyarázta, hogy is van ez.

„Te ezen meglepődsz, mindegyik biztosító ezt csinálja. Egyrészt így kompenzálják, amit a biztosítási csalásokkal buknak, másrészt próbálkoznak, hátha bejön. És legtöbbször bejön.”

Milyen ország ez??? Megmondjam, milyen? Olyan, ahol a mega ingatlanos cég - aminek nem az a neve, hogy Tisza Épület – munkatársa simán beajánlja: mondjuk má’ azt nemTiszáséknak, hogy mi magunk találtunk albérlőt, és akkor a jutalék lehet kicsit kevesebb – persze neki zsebbe.

Annyira durva! Persze az is lehet, hogy mocskosul belenyúltam nemtigrisékkel és nemTiszáékkal, és a többség tisztességes, korrekt, megbízható ebben az országban, ahol nemrég még vadul dübörgött a gazda(g)ság, és ahol most már tényleg mindjárt jön a kánaán. 
 

Szerző: Fikamaki  2009.10.14. 10:35 33 komment · 1 trackback

Címkék: ingatlan csalás biztosító

A bejegyzés trackback címe:

https://fikamaki.blog.hu/api/trackback/id/tr301449201

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Biztosítási díj indexálása 2009.10.15. 10:28:48

Kicsit furcsának tűnhet, hogy a címben feltüntetett eljárásnak mi köze van a tisztességhez. Az alábbiakban igyekszem megvilágítani.Az egész úgy kezdődött, hogy a nyáron kaptam egy levelet a biztosítómtól, hogy a lakásbiztosításomhoz kiegészítő bal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.10.14. 15:38:58

Bazmeg, magyarul nem megy?
Ennek se füle, se farka, ráadásul a hülye névmásítások még követhetetlenebbé teszik.

rockjano 2009.10.14. 15:48:37

Before...én értem, mi a bajod, nyelvész vagy, vagy csak nagyonmagyar?????

a katona fehérben 2009.10.14. 15:48:45

Segítek dekódolni, szerintem a Generaliról (nemtigris=oroszlán) és a Duna House-ról (ezt már talán kitalálod) van szó.

JohnnyB 2009.10.14. 15:52:47

1370000 amúgy egymillió-háromszázhetvenezer.
De tényleg így van. (Majdnem) minden szolgáltatóval évenete kell szerződni...

LPoti 2009.10.14. 15:53:48

rohadt jó. Before: hu wazze..

Skj Joe 2009.10.14. 16:14:14

Hát ja.
Az első eset:
Az árat azok akik pénzt is akarnak keresni úgy képzik, hogy lehessen lefele menni bőven.
A második eset:
Se adózni, se osztozni nem akart az ember.

rrosseb 2009.10.14. 16:15:45

Mindenki szeret fikázni, van is mit.
Azért ma már elég meredek azon meglepődni, hogy az új ügyfelek kedvezményes díjon kapnak valamilyen szolgáltatást. Telefonod van-e? Hallottál-e bankbetétről? Stb.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.10.14. 16:31:45

A nemtigris speciel lehetne Ing is, igaz az inkább életbizt. Legalább egyértelműen ferdítsünk, ha megoldható!

zsűl 2009.10.14. 16:45:44

Nekem a lakásbiztosításomban akarták az éves érték-követést érvényesíteni. Szerintük +10% az elmúlt évhez képest. Üzentem nekik, hogy szerintem meg -10%.
Próba-szerencse alapon jól jön nekik párezer x párezer = milliós extra haszon.

Minimal · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/346-opel 2009.10.14. 16:51:13

arohadtak... nemcsak a biztosítóknál megy ez ám így! mindenhol megvan ez a kisstílű mutyizás! kicsit már elegem is van benne. erősen gondolkozom egy lakatlan sziget projecten :)

storman 2009.10.14. 16:57:51

Nyerj 2x2 jegyet a DVSC-Fiorentina BL meccsre!
Regisztrálj és nyerj: fogyhat.hu/jatek

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.10.14. 17:06:08

Engem a hitelemhez kötött biztosítással szívattak meg a Generalinál!Keresőképtelenné válás esetére kötöttem egy biztit,amit szerettem volna igénybe venni.Amikor ezt jeleztem a biztosítónak,azok addig tologatták az ügyet,hogy mire meg tudtam küldeni a papírokat a banknak,addigra ők szerződést bontottak velem és áttettek az adósságrendezésre!Ami szintén az ő nevük alatt futott,de már más státuszba került a szerződés,ezért az addig évekig fizetett biztosításom érvénytelenné vált és igazából semmit nem tudok kezdeni,mert úgy intézték a dolgokat egymás között,hogy semmi nyoma nincs annak,hogy én folyamatosan telefonon tartottam a kapcsolatot mind a 2vel!
pedig én még fel is ajánlottam,hogy ha most adnak pár hónap haladékot,akkor egyben visszakapják az egészet.Erre elkezdtek izmozni,hogy behajtás,meg különben is adjam el a vesémet ha kell!
Erre berágtam,le nevemről mindent-még a behajtási megbízás előtt- és pereljenek be!!!Semmim nincsen...azt vihetik..buzik

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.10.14. 17:08:18

Alakítani kellene egy szuverén államot valahol az Alföldön,lehetőleg gáz és termikus energia kiépítésére alkalmas területen és kikiáltani a Szabad Mutyi mentes Köztársaságot! :D

ave 2009.10.14. 17:28:20

Ebbol alig lehet kihamozni mirol beszelsz.
Semmi ertelme.

A UPC is igy szamlaz egyebkent. Ahanyszor felhivtam oket, hogy sokallom, es lemondom/kisebb csomagot kerek, mindig jelentosen olcsobb lett. Evente akar tobbszor is.

Ez van. A lustasag penzbe kerul.

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.10.14. 17:30:10

@wmiki: Semmi...most megint izmoznak,hogy menjek be AZONNAL adategyeztetésre a központba,de én már lezártam ezt az ügyet...adják ki egy adósság behajtónak,akinél majd kialkudok valami kedvező részletfiztést,vagy vigyék bíróságra ,ahol még kedvezőbb részletfizetést kaphatok,mert se állásom,se vagyonom,se semmim :D
Most nem lett volna jobb a banknak,ha megpróbálunk valami megoldást találni a fenyegetőzés helyett?Most baszhatnak egyedül :D

71Nyul 2009.10.14. 17:35:15

ez szép volt Más magyar. Grat.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2009.10.14. 18:29:50

@a katona fehérben: hát én az ing-re tippeltem. csodálkoztam is, hogy nem foglalkoznak ők kocsikkal...

kalandfereg 2009.10.14. 18:33:36

Irorszagban a biztositoknal ez az alap, meg nem talalkoztam senkivel, aki ne probalkozott volna be a masfelszeres dijjal a bonusz novekmeny dacara.
Nem kell bevenni a cumit, ennyi. Kis macera evente valtani, de hat ok akarjak, en maradnek...

szaGértő 2009.10.14. 18:36:08

@anyádbogár: Annak nemgatya lett volna a kódneve, és nem nemtigris. :D

House MD 2009.10.14. 18:41:54

Szemét egy társaság, (Generali) én is kaptam egy levelet, hogy kárt okoztem és egy csekket mellé 440.000 Ft-ról. Nem írták, hogy fizessem be, csak mellékelték. Felhívtam őket, hogy akkor most mi van. Mondták, hogy csak jelezték, hogy kárt okoztam, természetesen a csekket nem kell befizetnem, csak akkor majd növekedni fog a kötelezőm. DE VAN AKI BEFIZETI!!! Én átmentem egy másik biztosítótársasághoz, persze emelkedett a kötelező, úgy negyedévente 2 ezer forinttal.

Freechild 2009.10.14. 18:45:14

Hirtelen azt akartam irni , hogy mit vagy meglepődve máá?? De azért szorul az öklöm amikor olvasom...

A rohadt biztositoknak mennyi az éves nyereségük? Jópármilliárd. Elmesélem miért: Egy spanom ausztriában biztositási tanácsadó. Azt mesélte hogy az ottani továbbképzéseken mindig magyarországgal példáloztak az ottaniak, hogy ők mért nem képesek ennyi profitot termelni. Aztán ideköltözött és belenézett kicsit a szakmába. És rájött hogy miért megy itt jobban a biztositoknak. Ott kint nem engedhetnek meg maguknak ekkora pofátlanságokat, nem szaroznak a fizetésekkel, és nem basznak át. Pedig ott is vannak ám csalók...

Qva annyukat...

Dike 2009.10.14. 19:05:33

@Más Magyar: Őőőő, de hogy irattad át a kérót másra jelzáloggal terhelten? Elvileg elidegenítési tilalom is van rajta, nem?

blacklord 2009.10.14. 19:06:14

@Más Magyar - Magyarországon a nem-cselekvés első halvány jeleire ajánlott levélben kommunikálunk.

Csókoltat,
Rozika Mama

Pueblo 2009.10.14. 20:24:59

mindegyik unios országban ez megy, csak maszuletett ovodás hisz az almokban. én örülök neki, mert mivel én figyelek, olcsóbban kapoma szolgálktatást. aki lusta, inkább az fizessen.

ertzuiop 2009.10.14. 20:34:43

a posztíró egy igazi hülye, ismerem.

Bummer 2009.10.14. 20:55:39

Ajánlom figyelmedbe az INDEXÁLÁS fogalmát. Nem csalás van, nem kompenzálás, hanem indexálás.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 12:51:02

És hányan, de hányan gondolkodás nélkül befizetik!

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.10.16. 09:18:58

Jó, ha van biztosítós ismerősöd, már én is sok tízezer forintot megspóroltam!
süti beállítások módosítása